مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-15سياسي

دیدار اعضای هیئت زینبیون با خانواده شهید شاخص سال استان همدان 


در سالروز شهادت سرلشکرعلیرضا حاجی بابایی اعضای هیئت زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) با خانواده شهیدان حاجی بابایی دیدار کردند.

  - ایسنا/همدان در سالروز شهادت سرلشکرعلیرضا حاجی بابایی اعضای هیئت زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) با خانواده شهیدان حاجی بابایی دیدار کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیئت زینبیون در این دیدار ضمن تأکید بر مقام شامخ شهدا، گفت: شهدا الگو و اسوه زندگی ما هستند، و نگهداشتن یاد آنها و ترویج فرهنگ ایثار بر هریک از ما به ویژه در فضای رسانه وظیفه است.

غلامرضا فریدونی تصریح کرد: در سالروز شهادت علیرضا حاجی بابایی به دیدار خانواده شهید شاخص سال رسیدیم تا از برکت وجود آنها بهره مند شویم و قدمی در راستای تبیین شخصیت این شهید والامقام که از نوابغ و نخبگان جنگ بودند برداریم.

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی برادر شهیدان حاجی بابایی نیز با اشاره به شهادت دو برادر و جانبازی پدر و برادر دیگرش، اظهار کرد: داستان زندگی ما در دوران جنگ از 29 شهریور 1359 از همین خانه شروع شد، پایگاه نوژه مورد حمله واقع شده بود و علیرضا همان ایام به جنگ رفت اما از آنجا که معلم بود سپاه از محل آموزش وی درخواست نامه کرده بودند و او به میل و اشتیاق فراوان شرایط عزیمت و حضور خود در جبهه را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای هیئت زینبیون با خانواده شهید شاخص سال استان همدان 

دیدار اعضای هیئت زینبیون با خانواده شهید شاخص سال استان همدان